Після кількox рoків рeкoрднoгo зрoстaння пaсaжирoпoтoку тa бeзпрeцeдeнтнoї прибуткoвoсті, aвіaкoмпaнії стикнулися з нaйбільш різким і стійким пaдінням пoпиту нa пoвітряні пeрeвeзeння зa всю істoрію aвіaційнoгo трaнспoрту.
Якиx сaмe втрaт COVID-19 зaвдaв світoвій aвіaції, як кoмпaнії виживaли, тa гoлoвнe – коль та як масово полетимо знову?
Скільки ми втратили
У 2019 році авіакомпанії перевезли понад 4,5 млрд пасажирів, майже 61 млн тонн вантажів. У світі 58% міжнародних туристів подорожували повітряним транспортом. Світовий економічний вплив авіації (прямий, непрямий та в суміжних галузях, як поход) оцінювався у $3,5 трлн, що еквівалентно 4,1% світового ВВП.
Ці цифри малограмотный включають інші економічні вигоди від авіації, нате кшталт робочих місць чи економічної активності продуктових та сервісних компаній і галузі, залежні від швидкості та зв\’язку повітряних перевезень. Авіаційна галузь є ключовим фактором багатьох інших економічних процесів – це єдина швидка світова транспортна сеть, незамінна для глобального бізнесу та туризму.
Получи и распишись пандемію авіакомпанії спочатку відреагували приземленням більшості літаків у флоті, перетворенням частини пасажирських суден сверху вантажні, обмеженням операцій в аеропортах, скороченням витрат і призупиненням платежів постачальникам. Деякі авіакомпанії звернулися поперед державних механізмів підтримки для збереження робочих місць, переглянули свій эскадра, списали старі літаки, раніше домовленого терміну повернули літаки лізингодавцям, відтерміновувати замовлення держи поставку нових суден для оптимізації витрат та утримання розмірів флоту до самого етапу відновлення.
Як наслідок, залпом найбільший спад попиту очікується в сегменті далекомагістральних маршрутів, які переважно обслуговуються широкофюзеляжними літаками. Бери відміну від цього, близькомагістральні перевезення, які обслуговуються значною мірою вузькофюзеляжними та регіональними літаками, матимуть стрімкіші темпи зростання.
Динаміка обсягів перевезень пасажирів українськими авіакомпаніями протягом 2020 року також продемонструвала падіння нате рівні світових тенденцій. Так, частка перевезених пасажирів ради дев’ять місяців впала получай 65% порівняно з результатами минулого цього періоду минулого року, та склала лише 3,77 млн пасажирів (у 2019 було 10,66 млн).
Цьогоріч плечики в 5 млн пасажирів для авіакомпаній, скоріш вслед за все, буде непідйомною. Найбільшими українськими пасажирськими авіакомпаніями нате сьогодні є Міжнародні авіалінії України (МАУ), SkyUp Airlines, Азур Ейр Україна та Заля вітрів, частка яких цьогоріч – 98% українського ринку.
Ради вітчизняних аеропортів рік був приставки не- менш складний: падіння склало близько 64%. Вслед за підсумками 11 місяців вони вже втратили майже 14,5 млн пасажирів. Лідерами ринку лишаються шість аеропортів – Київ (Бориспіль), Львів, Київ (Жуляни), Одеса, Харків та Запоріжжя. Згідно прогнозів, дуже хорошим показником если отримати спільний результат для аеропортів у 8,8 млн пасажирів следовать підсумками року.
За прогнозом IATA, український авіаційний ринок повернеться перед показників попередніх років орієнтовно раньше 2024 року.
Читайте также
COVID переворачивает мировую авиацию. Цены наугад, исход хабам и бесплатной еде: 5 фактов
Підтримка з боку держав
Багато відомих авіакомпаній, попри свою давню історію, сьогодні приставки не- мають необхідних прибутків чи фінансових запасів, щоб забезпечити власні потреби. Для листопад 2020 року, уряди в области всьому світу надали державну підтримку авіакомпаніям бери близько $178 млрд, майже дві третини з яких складаються з прямої фінансової допомоги получи кшталт субсидій, кредитів, уставного капіталу та поповнення обігових коштів.
Основним драйвером втручання держав у фінансову стабільність авіаперевізників було бажання зберегти робочі місця та утримати квадрант для мінімізації економічних наслідків в суміжних ринках.
Загальний чистий збиток авіаперевізників в 2020 вслед за прогнозами складе $118 млрд. Середньострокова ракурс відновлення авіації також похмура, оскільки нате авіаперевезення, швидше за все, вплине зниження попиту возьми туризм і на ділові поїздки як мінімум вплоть до кінця 2021 року.
Українські авіапідприємства поки неважный (=маловажный) отримали доступу до жодних програм державної підтримки. Питання їх економічної стабільності та виживання сверху сьогодні залежить від ефективності скорочення витрат та прямої підтримки акціонерів. Поки що жодна авіакомпанія чи аеропорт малограмотный пішли з ринку і продовжують готуватися поперед можливого пожвавлення авіаперевезень, на тлі заяв для початок масової імунізації від коронавірусу, вже з літнього сезону 2021 року.
Є гравці, які навіть зуміли накопичити фінансову стійкість ли отримати доступ до фінансових ринків, щоб генерувати додаткову ліквідність поверх кризу. І зрештою стати внутрішньо стійкішим та сильнішим. Наприклад, європейський лоукостер Ryanair, який навіть розмістив замовлення в додаткові 75 літаків Boeing 737 MAX, збільшивши, таким чином, своє замовлення по 210 лайнерів.
Як будемо літати після COVID-19
Одне з найбільших запитань, які тысячекратно ставлять собі прямо зараз подорожувальники та весь авіаційна галузь «Як COVID-19 вплине возьми майбутні авіаперевезення?». Як і минулі кризи, пандемія сформувала новий досвід безпеки в аеропорту, тому COVID-19, швидше по (по грибы) все, залишить деякі тривалі наслідки про авіації.
Частина з них давно стали нормою – як предел контролю на авіаційну безпеку, сканери багажу та речей, обмеження держи перевезення заборонених предметів, додаткові вимоги щодо контролю температурного контролю пасажирів та інші.
Следовать умови реалізації належних запобіжних заходів та пильної уваги щодо поширення коронавірусу, повітряний транспорт може дуже швидко відбудуватися, щоб знову забезпечити майже 88 млн робочих місць в галузі та відновити колишні об’єми авіаперевезень. Швидкість цього залежатиме від тісної координації галузі з урядами, щоб допомогти якнайшвидше стартувати авіаційним подорожам та туризму.
Одним пыхом вже є низка позитивних сигналів в (видах галузі: початок поставок перших партій вакцини від коронавірусу та підготовка авіації к забезпечення швидкої її доставки із належними умовами транспортування вплоть до усіх куточків світу.
Попри короткострокові проблеми, пов\’язані з COVID-19, більшість галузевих прогнозів свідчать, що попит в повітряні перевезення зростатиме в середньому получи 3% щорічно протягом наступних 20 років.
Але далеко не варто забувати, що такий значний період може поддерживать в собі нові невизначеності. Майбутні політичні негаразди, несподівані економічні нестабільності та пандемії, як це відбулося із COVID-19, можуть збити ці прогнози з курсу.
Авіаційні перевезення будто відновляться, і це відбудеться швидше, ніж ми могли б очікувати. Затятим мандрівникам можна починати планувати свої майбутні подорожі, адже незабаром авіація знову розправить крила!
До настоящего времени материалы автора
Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.